Kızlar 3 gün önce sezaryen ile ikizlerimi dünyaya getirdim, 2 yaşında bir kızım daha var o da sezaryen olmuştu ama böyle zorlandığımı hatırlamıyorum yattığım yerden kalkamıyorum ağrıdan ve yürürken çok zorlanıyorum. Bu durumun ikiz olmasıyla ya da 2. Sezeryanın yakın zamanda olmasıyla alakası var mı deneyimlerinizi bekliyorum