Benim sütüm ilk 1 aydayken sağınca en başlarda 10 cc anca geliyordu çok üzülüyordum. Sonra sağımı sıklaştırdım 30-40 gelmeye başladı bi yandan da oğlum emiyordu ama mama da içiyordu mamadan kurtulmaya çalışıyorduk işte. Sonra sağımı bıraktım ben mama meme devam ettik. Bu arada ilk doğum yaptığımda süt kendisi akıp gidiyordu oğlum sütü bitirmeden bırakıyordu mamaya geçiyordu memeyi almıyordu ilk zamanlar. Her ne kadar emse de bitirmeden bıraktı mama verdik. Neyse ben sağımı bıraktım oğlum kendi bitirmeye başladı şu an 19 aylık beni her gördüğü yerde em diye geliyor rahat vermiyor. Sağıma takılacak olsaydım çoktan sütüm gitmişti biraz cahil cesaretiyle sürekli emzirdim şimdi de nasıl bıraktırıcam onu düşünüyorum 😂