Kızlar merhaba
Adetim bugunle birlikte 3gün gecıkdı
Evde test yapdım silik çıktı
Gece cok şiddetli sol tarafımda agrı hissettim kist var sol tarafımda bide sırtıma vurdu agrı
Sahura kaldıgımda tuvalete gıttım kanamam oldu
Tuvalete gıtmeden once test yapdıgımda silik çizgi çıkdı
Normalmi bu durum yoksa ben adet mi oldum yardımcı olurmusunuz?