civcivce açık sütü evde kaynatmakla zararlı, hastalık yapıcı bakterileri öldüremezsiniz, yararlı mikroorganizmalar ve besin değeri ide kaynayinca kaybolur. Dolayısıyla hiçbir faydası olmadığı halde, zarar verme sizi/bebeği hasta (hem de çok ciddi hastalıklardan behsediyorum) etme riski olur. Pastörize günlük sütleri kullanmak en sağlıklı seçenek. Tabi veteriner kontrolü düzenli yapılan, çok temiz steril şekilde sağılıp temiz ve uygun şekilde saklandığını bildiginiz kendi heyvanlariniz varsa açık süt kullanılabilir ama onda dahi besin değeri kaynadığı zaman azalacaktir. En azından hasta etmez diye kullanılabilir çok gerek duyulursa