3974 puset bir yere kadar işlev görüyor. Kademeli ana kucakları var, mama verirken dikleştiriyorum, uyutacağım zaman indiriyorum. Benim açımdan pusete nazaran çok daha iyi. İlk zamanlar ağlamaları, sürekli kucak istemeleri çok normal. Benim de bebeklerim öyleydi. 2. Aydan itibaren çok rahatladım. Bir nebze de olsa kendi kendilerine oyalanmaya başladılar. Beslenme konusuna gelirsem de, ben emziremedim. İlk 2 ay sağıp verdim. O da günde 2 öğün felan. Yaklaşık 2-2.5 saatte ortalama 60 cc mama verdim. Geceleri alarm kuruyordum. Yanlış hatırlamıyorsam 2. Aydan sonra alarm kurmayı bıraktım. Onlar acıktıklarında uyandılar. İnanın bir kaç aya gündüz uykuları azalıyor ama gece uykuları uzuyor. Kendinizi strese sokmayın. İnanın gittikçe kolaylaşıyor her şey ve insan alışıyor