Kızlar selam. Bizim 18 ay aşımız nisanda fakat ben nisan ayında memleketime gideceğim. (Allah nasio ederse) Planlanmış birşey yani. Aşımı gittiğim ilde nasıl yaptıracağım? Sağlık ocağına gidip direk vurduracak mıyım. Bu durumu yaşayanlar yardımcı olur musunuz lütfen