İyi geceler kızlar suan benim bulunduğum yerde saat 1 buçuk ve aksam 9 9 buçuk gibi karnioda ve kasiklarimda basta olmak üzere acayip şiddetli bi ağrı başladı affedersiniz ve sonrasinda makat bölümüme geçti 3u birden beni öldürdü agladim hatta ağrıdan hareket edemedim sonrasinda 1 1 buçuk saaar kadar sonra karnım geçti ama arkam hala ağrımaya devam etti rahatça oturamadım ikidz bir sancilar girdi bu arada olurdu bende ama geçerdi hep bu kez cok uzun sürdü cok canım yandı valla suan şükür iyiyim cok cok hafif bisiler ama cok iyiyim gene dz cok yordu beni bu aci ve şunu da belirtmek isterim kabiz vs değilim hemoraidim felan da yok yasayan varmi böyle bisi