Kızlar bebeğim 5 aylık oldu normalde gaz problemimiz yoktu bizim gaz çıkartıyor çokta pis kokuyor bir kaç güdnür böyle gece de sanırım sancı yapıyor çünkü gözleri kapalı ağlıyor kucağıma alınca gaz çıkarıyor yine kokuyor doktora söyledim normal dedi kokması ama ben pek anlamlandıramadım ve kakasını da her gün yapardı şimdi 2 günde bir felan yapıyor bilgisi olan var mı