haticess0 parça dediğiniz şey muhtemelen pıhtı. Geç sökülmüşsünğz kan içerde oksitlenmiştir. Kadın doğuma gitmenize gerek yok (bence) hap kullanırken bu tarz şeyler normal kaldı ki hap dışında da normal. stres ,hormonlar, mevsimler bunlar etkiliyor. kasık ağrılarınız da muhtemel üşütmüş olabilirsiniz. 3 ay üst üste bu durumu yaşarsanız o zaman kadın doğuma gidin. Neden? diyeceksiniz. bende hap+ geri çekilme ile korunuyorum anlattığınız olay bendede oldu 3. ayda düzene girdi.