Başlıkta da gördüğünüz gibi arkadaşlar oğlum beni çok yoruyor ne yaptıysam 3 ten önce uyumaz ve saat başı uyanır hatta bazen daha erken 6 ay 17 günlük olduk ve bende eşimde çok yorulduk. O yüzen hiç istemeyerek birde bu yolu deneyeceğim. Kullanan önerisi olan var mi?