dlnrz ya iyide formulu yazdiginizda gzli zaten iş olsun diye cvp mi bu Allah askina. 21 aylik kizim bike bi tık gec kalksa gun yetmeyecek öğlen uykusu ikindi saatine denk gelcek snra gec uyancak misal uyumayacak gecede.2 yaş gec saatte kalkarsa ne olur.uyku saatlernizi 15 15 dk kucuk zaman araliklariyla erkene çekin uyumasi icin zaman kalacak gun boyu dayanamaz muhtemelen bunu deneyin bi..denemeden iş olsun die yazarsaniz….2 yasinda gec kalkan bebek elbet uyumaz siz kndi saatiniz duzenlemeniz lazim.mantik cok basit.snra is olsun die uyumuyor die yazmazsaniz bnce:)))