cispk Bebeğim 2 kilo ve prematüre bebek, en fazla günde 5 kez sağılmış süt veriyorum. Sonrasında emmediği için mamayla destekliyorum. Emme süreci düzene giren veya bu şekilde mamayla destekleyenler. Sizde beni destekleyip yönlendirir misiniz
Asyamomy19 Kesinlikle mama verin ben salak gibi doktorumu dinledim piskolojik olarak yıprandım mama verki kilosu hızlı toparlasın çene kası daha çabuk gelişip seni daha rahat kavrayıp emsin
Asyamomy19 Asyamomy19 ben emziriyordum doymazsa 30 cc yapıyordum sakinleşene kadar zaten doyunca uyuyordu ya da ağlamayı kesiyordu