Canım götürür doktora bi bizimde öyle oldu 12.günde düştü yani öyle sanmışız büyükler öyle akıntı olur geçer sonra dediler ama doktor kontrolünde doktor direk anladı parça kalmış içerde küçücük bi hemen aldı onu öyle korkulacak bişey değil ama sonrasında banyodan sonra falan çok dikkat et sürekli kuru tutmaya çalış