rusene genel olarak aynı şeyleri mi yapıyorsunuz? Dönem dönem aynı tatlardan sıkılıp farklı tatlar arıyorlar gerçekten. Oğlum patates kızarmasını severdi her kahvaltıda isterdi mesela ama aylardır ağzına sürmüyor. Ispanak yemeği yemez, ıspanaklı lor peynirli börek yaparım çok severek yer. Pırasayı da aynı şekilde böreğini yaparım çok severek yer. Haşlanmış yumurtayı sevmez ama beyazını ketçapa bandırınca yer mesela. Bi aralar kuymak delisiydi şimdi asla ağzına sürmüyor. Tavuğun tadına asla bakmazdı şimdi mangal tavuk yapalım diye evde geziniyor. Kaşar kahvaltıda tüketmez mesela, kaşarlı sigara böreği yaparım kahvaltıda veya ara öğünlerde veririm severek yer. Yani alternatif üretebilirsiniz ve çeşitlendirerek yapabilirsiniz. Bezelye yemeğini yemez ama etli yaparım etlerle birlikte bezelyeyi de verince o şekilde yer. Deneye deneye bulacaksınız aslında neyi sevip sevmeyeceğini. Benim oğlumda 3 yaşına girecek bu arada yani bi dönem çok sevdiği şeyleri ağzına sürmüyor ya da sevmediği şeylere yönelebiliyor. Diyetteyim diye granola almıştım kendime bir kaç gündür ara öğünlerde yoğurt granola karışımı yiyor ve kendi istiyor mesela buna şaşırmıştım