Arkadaşlar merhaba kızım dün 6. Ay aşılarını oldu. Bugün de kakasi her zamankinden farklı olarak yeşildi ve farkli kivamdaydi ek gıdaya geçtik ama su an tadım asamasindayiz acaba dunku aşılardan olmuş olabilir mi? Hemşireler de hiç uyarmadı size sormak istedim şimdiden tesekkurler