Bebeğim 4 aylık mamadan dolayı kabızlık oldu 3 4 gündür ek gıdaya geçtik ama hala devam ediyo bebeğimin bugün 4.gunu 4 gündür kaka yapmıyo bugün kayısı püresi yaptim verdim sonra bikac saat sonra kakasını yapmaya çalıştı ama kakası bildiğiniz taşlaşmış cocuk ikinmaktan aglamaktan mosmor oldu resmen zorlaninca fitil attim onunla da çok çok az yapti yine vardı ama korkusundan acısından yapamadı yavrum aglamaktan yorulup uyuya kaldı simdi yarin kakasini yapması lazım yoksa daha fazla zorlanacak bi öneriniz varmı bana gercekten ömrümden 10 yıl gitti onu acı çekerken görünce