Minikprenses_1 hasta olanlar maske taksın bebeği ayrı odada tutun benim oğlan 5 ay 15 günlük dün sabah şiddetli öksürmeye başladı balgamlı ateşi çıkana kadar doktora götürmedim sürekli burnunu açın, buhar verin buhardan sonra sırtına vurmayı ihmal etmeyin akşam ateşi çıktı doktorumuz calpol ver yarın muayne edelim dedi influenza dan şüphelendi sürüntü aldılar negatif çok şükür ama cpr 21 çıktı üst solunum yolu enfeksiyonu bir antibiyotik birde ona benzer bir ilaç yazdı çok öksürüryo hala ama çok şükür ateş çıkmadı sizin içinize ne siniyorsa insan tabi bu hastalık salgının da acilede götürmek istemez bu gece bir takip edin derim ben ateşi çıkarsa 37 5 e gelirse götürürsünüz bence ama annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz