Kızlar 27 yaşındayım iki çocuk annesiyim bekarken ve çocukken hep çok zayıftım doğumlarımda 14,18 kg arası aldım hepsini de geri verdim normal de çok kolay kilo almam kiloda vermem kilom hep sabittir yani dikkat edersem kilo veririm etmessem vermem sabit kalırım çok aşırı yiyip içip ayda anca 2 kg alıyordum iki senedir felan 58,59 kgydim bu ara aşırı hızlı kilo almaya başladım çok moralim bozuluyor dünyaları yiyip bir ayda 2 kg anca alırken şimdi 2 haftada 3 kilo aldığımı görüyorum ödem felan diyebilirsiniz ama kolay kolay ödem de tutmam yani regl dönemlerim de yolculuk vs zamanlarımda bile kilo artışım olmazdı bu neden olabilir bilgisi olan varmı ?