TulayGeriDon
Amin canim amin
Ay yok kiz geçen küçük görümce düşük yapmış etmiş saklamışlar üstüne hastanede yatmış 1 gece baygınlık filan geçirmiş kaynanası var diye kimse gitmemiş ne bacısı ne annesi biz olsak koşarız resmen kaynanası bizi mi yiyecek deriz öyleler sok oluyorum bazen görümcem iyileşince kendi buraya geldi gezmeye ama sorsan kendilerinden iyisi yok hatta benden de kötü yok her işlerine saf gibi ilk zamanlar koştuğum icin