twobabymom_ Çok geçmiş olsun canım benim aden kuşuma da sanada inan benim de bilgim yok karşılaşmadım ama yarına kadar takip edip içine sinen bir doktora git kuşum enfeksiyon filan olmasın Allah korusun
TulayGeriDon twobabymom_ sağol bitanem. Şimdi gri kakadan sonra ilk kakasını yaptı. Çok şükür normal. Sanırım probiyotik ise yaradı. Yine de takipte kalacağım. İnşallah olmaz, olursa hemen çocuk doktoruna randevu alacağım.
Duyulurum TulayGeriDon iki çocuğumda da birer defa oldu bu. 1 yaş civarı oldu ikisi de devam etmedi bir defa oldu
twobabymom_ TulayGeriDon evhamlanma canım benim çok Allah korusun önemli bir şey olmaz inşallah çocuk işte öyle veya böyle büyüyor minnaklar ilk çocuktan sonra bana rahatlama geldi aselde bende çok telasliydim da dün 2 kanepe arasında ziplarken düştü zıp zıp atın üstüne o da şişme ya duvara fırlattı kafası hafif şişmiş o da alışmış anne düştüm bak diyor 😀 babası gelince ağladı biraz tamam
TulayGeriDon twobabymom_ anne düştüm bak diyor 😀 😄😄😄😄 twobabymom_ babası gelince ağladı biraz tamam Hey Allah’ım bu kızlar tam babacı. Babaya nazları cilveleri Ay büyüsün bi vallahi ömrümden ömür gidiyor bu çocuk büyüyene kadar
twobabymom_ TulayGeriDon kiz sorma babacigim babiskomm diye diye gece bile ben yatağın ucunda ikisi sarılarak uyuyor bende oğlum doğsun o zaman görürüz diyorum😀
TulayGeriDon twobabymom_ hahahaha😄onu bende diyorum. İnşallah ikinci erkek olurda siz görürsünüz diyorum. He yapıcaz yani ikinciyi diyor😄yok tövbeliyim hala mesela yani diyorum😄
twobabymom_ TulayGeriDon kiz var ya nasıl bisiyse söyle 2 yaşına 2 buçuk yaşına gelsin sağdan soldan bir ilham geliyor sankim birileri dürtüyor gibi ikinciyi istiyorsun sonra da sooonnnnn pişmanlık neye yarar 😀😀😀😀
twobabymom_ TulayGeriDon bu aralar forumda herkes gecikme yaşıyor ona yoralim barı 2. İle seni buralarda hiç göremeyiz diye korkuyorum Yarin yine hastane var bende doktora gün belirleyelim alalım diyeceğim kabul ederse dayanamıyorummm 😀😀