Önceden ilk defa gördüğü insanları yabancılardı kucağına aldıklarında ağlardı bende ellerinden alırdım bu bahaneyle. Öpmeleri falan vıcık vıcıkk ayyy kafayı yiyorum biri bebeğimi öpsün saçımı başını oracıkta yolasım gelir kaç kez kavga ettim sayamadım bu yüzden. Ben kimsenin bebeğini öpmedim öpmüyorum aynı hassasiyeti bekliyorum bu kadar. Neyse konumuza dönersek bebeğim artık insanları yabancılamıyor bu benim moralimi bozmaya başladı tekrar yabancılamasını nasıl sağlarım biraz saçma bir soru ama belki bilen çıkar ya😀