papatya_17 Kızlar ben evlendiğimde ocağımı normal olarak aldım yani simfer marka cam ocak ama tezgah kesik olmadığı için direk koyduk şimdilerde tezgahı kestirip içine oturtmak istiyorum ama her Ocak o şekilde olur mu