zeynepzeze Merhaba e bebek biraz yoğun bir site şu an birde indirim dönemi. Acaba internet üzerinden aldığınız ürünler kaç gün içerisinde elinizde oldu? 3 günü falan geçiyorsa direk mağazadan alayım diyorum. Bilgisi olan var mı?
Ceren0109 zeynepzeze canım ben 1 defa 2 tane carsaf nevresim takımı sıparıs ettim 1 ayı buldu gelmesi çok sınırlenmiştim
Ask17 zeynepzeze daha yeni bugün siparişim geldi 2gün önce sipariş vermiştim şaşırdım baya hızlı geldi.
Gulsah3535 zeynepzeze 2 günde geldi ama istediğim şeylerin farklı rengi geldi hep mecbur magazaya gidip değiştirdim
zeynepzeze Ceren0109 Hiç sevmem uzun süre beklemeyi 😂 Yarın akşam gidebileceğim için belki kalmaz netten alayım dedim ama gidiyim en iyisi 😊
serapgs09 Ben geçen bebek bezi aldım bugün geldi hızlı da geldi bence bizim oraların ulaşımı zor olduğu halde
zeynepzeze Ask17 2 günse çok iyi bilemedim şimdi önceden duymuştum çok geç geldi diye. Deneyelim bakalım 😊
kokusudalin Valla brn sipariş verdim 3 gun sonra geldi cok sevinmiştim hatta erken geldi diye ama zsten mağazaya gitme şansınız varsa daha keyifli olur bence😊
Hohomoromu zeynepzeze e bwbekte2 alıyoruz internettn çok gec kargoya veriyor lar hiç erken gelmedi bize çok nadir 2 kere en fazla 3. Ve ya 4. Gün geldiği magazaya girme3 şansınz varsa ordan alın derim
gulertknn1 11 inde aldım daha doğrusu 10unum gecesinde hala kargo hazırlanıyor gözüküyor bu arada nuk 2li emziği 70 kuruşa aldım🙊
Sahreyldrm zeynepzeze hele indirim zamanında mağazaya gitme imkanın varsa ordan al kuzum benim 9 gün oldu hâlâ gelecek
Deryauras12 zeynepzeze Sürekli internetten sipariş veriyorum 2 günde geliyor hafta sonuna gelmezse ertesi gün kargoya veriyorlar.Bulunan semte görede değişiklik gösterir kargocuların ihmalkârlığı oluyor bazen.
Rrraaaiiinnn zeynepzeze indirimde aldım urunlerı 2 gunde kargo verildi kargo bana gec geldı ev uzak diye kargocu ya yanı gönderım ıyı hızlı oldu bence sadece tek sorun indirim yapıyorlar ama urunler zaten tukenmıs neye indirim oluyor anlamadım 🙄🙄🙄🤔🤔🤔