birdemlikcay oğlum dogdugu gibi sarı şeyle sardılar sonuç cocuk 2 ay sarılık kaldı. Banada kırmızı şeyler koyuyorlardı dediklerine göre alkarisi gelmiş bana 😂 tam anlamı ne onu bile bilmem. Akşam ezanından sonra dışarı çıkamama, aynaya bakmama, hatta hiç dışarı çıkmama. Güzelim yaz günlerini evde pişerek geçirdim cam bile actirmadilar çocuğa zarar verir diye. 40 gün karbondioksit ile yaşattılar 😂 bir bebem daha olsun yaza denk gelmesini asla istemem en sevdiğim mevsim çop oldu