Kizlar bebegim 16 aylık paketli gıda ve şekerli bisey vermem.ama kendi yaptigim kekden kurabiyeden azıcık tattırırim mesela 1 adet kurabiye. yarim veya 1 ince dilim kek gibi buda yanlışmı onu ogrenmek istiyorum??şerbetli tatlı yapsam vermem asla.bu arada çok yapmam böyle şeyleri cok çok nadir diyim.yani bu sekilde verenler varmı merak ettim ne derece nasil tatirdiğınızı