Fatoss111111 bence normal değil, bazen benim oğlumda yapıyor bazen şakayla ayy canım çok acıdı ben ağliyim diye duygu sömürüsü yapıyorum öpünce barışıp bir daha yapma tamam mı ben çok üzüldüm diye anlatmaya çalışıyorum bazen anlıyor bazen şakayla karışık sinirlenip tekrar vurmaya kalkıyor öyle olduğunda ben sert tepki gösteriyorum “sakın bir daha böyle yapma ben sana asla böyle yapmadım terbiyeli ol “ diye kızıyorum küsüyor, gidiyor kendi kendine bir şeyler yapıyor asla yüz vermiyorum yoksa ciddiyeti anlamıyor öyle öyle zamanla geçti şimdilerde yapmamaya başladı unuttu gibi 🤗