Ladymoms Kızlar diş etim ağrıyor sızlıyor 2 gündür var su içince bişey içince çok sızlıyor bişey deyince de sızlıyor ve boynuma yanağıma vuruyor ağrısı diş etim iltihap kapmış olabilir mi ne geçirir antibiyotik olmadan antibiyotik olması mı gerekir
Madamehappyyyyy Ladymoms enfeksiyon ise antibiyotiksiz geçmez. Daha da fazla aci çekmeden doktora gidin kesinlikle.
Seydag11 Ladymoms Rahatlatmasi acisindan tuzlu suyla gargara yapabilirsiniz. Ama yinede bi gorunseniz iyi olabilir
ozlm1234 Ladymoms Diş eti hassasiyetiniz var büyük ihtimalle diştaşı temizliği yaptırmanız gerekir sonrasında da dişeti bakımını çok iyi yapmanız lazım özellikle diş ipi kullanımı çok önemli geçmiş olsun
Ladymoms Tatlican geçiriyor mu çiğnememiz mi lazım sarımsağı direk mi yutayım canım gideceğim en kısa sürede
elifozkan Ladymoms evet iltihaplanmıs eğer emziriyosan ona uygun antibiyotikler var ben hamileyken Largopen kullanmıstım doktora danıs
Tatlican Ladymoms Ben çigneyemiyorum lig nerden daha iyi.ben miğdemi agrıtmasn diye bıcakla ince ince kesik atıp yutuyorum diş agrısına kulak iltihabına boğaz agrısına iyi geliyor
UrbanMom Ladymoms şu an antibiyotik yazdıramiyorsaniz ve ağrı kesici yoksa dişinol satılıyor eczanede. Karanfil yağı herhalde. Diş etinize sürünce uyuşukluk yapıyor rahatlatıyor
bsrkn Diş eti iltihabı için direkt antibiyotik gerekmeyebilir başta, öncelikle tuzlu su ile sık gargara yapın ve bir gargara solüsyonu kullanın muhtemelen 2 güne geriler. Geçmediği takdirde doktora gidersiniz.