Merhaba hanımlar
Kızım 13 aylık yaklaşık 5 gündür ishal kusma var buna bağlı olarak da iştahsızlık.. İmkanım doğrultusunda sağlık ocağına götürdüm antibiyotik ateş düşürücü çinko yazdı su dahi içemediği için bulantı ilacını eczaneden ben aldım. Bulantı ilacı içtiği sürece iyi kusması olmuyor ama vermezsem su dahi olsa kusuyor bugün ilaçların 4.günü ama sanki daha kötüye gidiyor gibi bütün gün sadece ağladı ve hala ağlamaya devam ediyor biberon gösterip su istiyor yediği tek şey yoğurt oda taş çatlasın 2 tatlı kaşığı.
İshal olduğu için sürekli uykusu bölünüyor geceleri uyuyamaz oldu yarın inşallah acile götürmeyi düşünüyorum.
Onun dışında bu tür bi hastalık yaşayan oldu mu ? İshalin geçmesi için ne yapabilirim ?