gokyuzundekidinazor 20 aylıktı ayırdım. Odama en yakın odayı düzenledim. Gündüz uykuların da ve gece uyku geçişinde yanında uyuyorum,o uyuduktan sonra kalkıyorum uyanınca ilk anne diyor direk gidiyorum duymadıysam ağlamaya başladığın da gidip tekrar yanına yatıyorum. Uyanınca böylelikle bizim odaya gelmesine fırsat vermiyorum. 🫣🫥tek sorunum biz gece uykusuna geçerken babasını da almadan uyumuyor tek kişilik yatakta 3 kişi yatıyoruz .🤭
Ve buarada ondan öncesi de bizim yanımız da uykuya geçiş yapıyordu 15 ayllıken emzirmeyi bıraktım zaten uyuduğun da hemen kendi yatağına koyuyordum.