kızlar eltim sormamı istedi kendi kullanmadığı için kızı 2 yaşında doğum yaptığından beri adet olmadı doktora gitti süt korur demişlerdi emzirmeyide kesti tekrar doktora gitti çocuk düşünüyor adet olması için ilaç vermişler ama olmamış daha 30 yaşında diyorki erken menopoz durumu olabilirmi