BeyzaKeles Barlas_mom yaa bizde tam 2 yaşında temmuzda başlamıştık çok şukur hallettik bir sorun kalmadı ama çok zor ögretmek
Cihangirsmom_ haksn 6 ay 1 günlük başlayacaksın dedi bizim doktorumuz. Bağırsakları tan gelişmediği için alerjik reaksiyonlar olabilir ne kadar geç başlarsak o kadar iyi dedi. Sadece mama ile besleniyor gelişimi de çok iyi olduğu halde.