Beni bu aralar o kadar bunaltttı ve yordu ki bir anda memeden kestim çünkü asla boş durmamı istemiyordu hep yanında olayım memeyi emsin dursun bıktırmıştı artık son kez verdikten sonra gittim yarabandı yapıştırdım ve hasta olduğunu söyledim doktora gidicez falan tamam dedi direkt şok oldum açıp baktı korktu da biraz kapat dedi 3 gündür memeyi açmıyor ama her seferinde anne meme hasta oldu doktor doktor diyip duruyor ama gece durmadan kalkıyor meme için değil bu arada uyanıp ağlıyor bağırıyor kucak istiyor kucakda gezdirerek tekrar uyutmaya çalışıyoruz ama buna ne kolum dayanıyor ne belim ne boynum emzirmek dünyanın en kolay işiymiş uyandı mı hop meme mis gibiymiş yaaa bu ne zamana kadar böyle sürecek 11den önce uyumuyor 7yi bulmaz uyanır o saate kadar saat başı ayaktayım yarım yamalak uykuyla ayakta kalmaya çalışıyorum çok yoruldum bugün iftara sadece çorba yapabildim su koymayı bile unutmuşum halime o kadar acıyıp ağladım ki anlatamam size bu duruma alışmasına daha var mıdır sizce aralıksız gece uykusu be zaman yapmaya başlar bu arada kızım 2 yaşında