ipek195_ emme alışkanlık oldugu icin uyanıyor. Belli saatler dısında emzirmeyin örneğin 8 de yattı gece 12 ve 4 emzirme saatleriniz olsun o saatler dısında kaçta uyanırsa uyansın emzirmeyin. 12 ve 4 ye o uyanmadan siz emzirin yani rüya öğünü yapın 2 gün zorlanırsınız ama sonrasında uyanmalar kesilir uyku eğitiminde de bu şekilde yapılıyor