aliconcon desida ben 3 saat aralıkla 120lik veriyordum ama gece vermiyordum bunu sadece gün içinde gibi düşün. Kaçta yatıp kalktığına göre bir biberon eksik bir biberon fazla değişiyordu miktarı
desida aliconcon ya bende gece vermeden 4 saatte 180 210 içirmeye çalışıyordum az içiyor diye çocukta içmek istemedş doktor da çok vermeye çalışıyorsun dedi demek ki ben abartmışım biraz
desida balmilaveannesi anladım gerçekten de ben biraz fazla vermeye çalışıyorum sanırım çocuğa çok teşekkür ederim
mam20 4 ay 20 günlük 3 saatte bı 120-150 cc içiyor. Gece uyandığında 150 içiyor. Tabi bu durumlar değişiyor bazen 2 buçuk saatte veriyorum bazen 4 saatte veriyorum genel olarak 3 saat. Bazen de hepsini içmiyor 30-40 kalıyor.
desida mam20 evet ben içmedikçe uğraştım kalanlar içsin diye öyle oldukça çocuk iyice azalttı artık bende dikkat edeyim çok teşekkür ederim
mam20 desida kilo alıyorsa çok zorlama doydugu kadar içiyorlar zaten bir öğününde icmesse diğer öğününde tamamlıyor onu sonra reflü oluyor bebisler