İyi akşamlar 6 aylık kızım var doğdu doğalı girip gibi devamlı burnu akıyor ve tıkanıyor kaç defa hastaneye götürdüm antibiyotik yazdılar hep ama değişen birşey yok özelikle geceleri daha sık oluyor nefes alamıyor tıkanıyor hangi bölüme götürmem gerekli daha önce başına gelen oldu mu