anneann evet ben yazın açık renk giymeye korkuyorum o kadar çok terliyorum doğumdan sonrada gece sırılsıklam ıslak bir şekilde uyaniyordum ve kötü kokuyordu hala devam ediyor önceden bu kadar kokmuyordu dedikleri deotak i da aldım kışın tamam ama yazın bende etki etmiyor kokuyu dahada beter yaptı 🤭😂🤷