Benimki 20. Ayına girecek. Dişindekileri hep ferrum kullandığından dolayı demir lekesi sandım ama bugün öğrendim ki çürümüş. Evet dişlerimizi her gün düzenli fırçalayamadık. Çoğu gün kıyameti kopardı yine de fırçalamaya çalıştım ama yetmedi sanırım. Şekerli şeyler yemeye daha yeni başladı ev yapımı kek falan o da. Üst dişlerine baksanız her gün 2-3 çikolata yiyo heralde bu çocuk dersiniz. Üst 4 dişi erkenden gidecek üzgünüm..