aresnako Aslında ben hiçbir şey yapmadım. Bebeğim 10. Ayından itibaren 2. Uykuya çok direnmeye başlamıştı. Zorla uyuttuğumda da gece uykusuna çok geç geçmeye başlamıştı. 1 ay böyle zar zor idare ettim. 11. Aya girdiğinde artık ikinci uykuyu istediğim kadar zorlayım uyutamıyordum, bende artık zorlamadım ve kendi düzenini kendi oluşturdu aslında. Hatta ben daha çok erken diye hem kendimi oğlumu çok yıprattım uyutmak konusunda. Doktorumuza sorduğumda tek uykuya düşmesi gayet normal diyince saldım bende ve iyikide salmışım şuan çok daha rahatım hamdolsun. Bebeğinize göre hareket edin, zaten size sinyalleri veriyor