8 aylık bir oğlum var gün içinde tek basına durmayı pek sevmiyor yanında biri olucak ya da tv açık olucak reklam çok seviyor bende tv izletmek istemediğim için gün içerisinde hem oğluma zaman ayırmaya hem yemekti bulaşıktı temizlikti misafirdi onlarla uğraşıyorum haliyle gece artık pilim bitmiş oluyor ve bu aralar aşırı pürüz gece uykusu yok bende yorgunluktan ve uykusuzluktan sinirleniyorum ve söyleniyorum eşimde yardımcı olmaya çalışıyor ama bir yere kadar sorum şu ki gece sinirli oluyorum ve bebeğime kızdığım içim içimi yiyor iyi bir anne olamıyorum ve destek almayı düşünüyorum 😔var mı benim gibi olan ya da çözüm önerisi olan yardımcı olun lütfen kendimden hiç memnun değilim