tontonannesi Kızlar birşey sorucam ya. Bebeğim 19 aylık. Evdeki tartıyla tartıyorum bir 9.6 falan çıkıyor bi tartıyorum 12.5 çıkıyor kafam karıştı 😂 neden böyle olabilir
tontonannesi Husnur bende tartılıyorum diyetteyim düzgün gösteriyor. Acaba bebeğim düzgün mü durmuyor