Kızım doymuyor oyuzden hiç uyumuyo sütüm de sagdigimda hiç cikmiyo ne yapcam bilmiyorum dün gece bı göğsümu hiç emzirmedim sabah sağmak için ne kadar çıkacak bakiyim diye 120 ml. Çıktı ama gün içinde sagdigim zaman asla cikmiyo yani farkındayim doymadiginin. Anne sütü ne ek mama yi nasıl vermem gerekiyor bilmiyorum daha doğrusu mama mi vermem gerekiyo ek gıda için çok erken diye düşünüyorum hoş baslasamsa doycak kadar veremem bu aylarda anca tadım yapariz bı akıl verin lütfen. Mama verSm hangi marka iyidir ???