Ya kızlar gerçekten artık bunaldım 28 aylik kızım aylardır 17 18 saat uyumadan ayakta duruyor sabah 8-8:30 ,,bazende 7 -7:30 da kalkar öğlen hiç uyumaz gece 12 1 2 den aşağı uyumuyor. Gün icinde bi sürü aktivite yapıyoruz, hava çok soğuk değilse bahçede oynuyoruz 2 3 saat. Evde koşturuyorum yorulsun diye yok, banyo-masaj yapıyoruz daha çok enerjik oluyor. Ne yaparsam yapayım erken saatlerde uyumuyor. Şimdi orucuz sahur falan derken nerdeyse hiç uyumadan geri kalkıyorum artık bedenim yoruldu, gün boyu mutsuz sinirli stresli oluyorum uykum olduğu için. Yok mu bunun bir çaresi artık uyumak istiyorum 😭😭😭