beybimmm her fırsatta uyanıkken 1 saatte bir emziriyorum sadece uyuduğunda emzirmiyorım uyumadan önce ve uyanınca emziriyorum çok az emdiği için doymadığını düşünüyorum yani yenidoğanki halinden daha sık emziriyorum 😂 gülerek memeden çekiliyor tekrar geri geldiğindede hemen ağzına alıp bırakıyor