hellokitty8 Kızlar adetim 1 gün geçti bu ay ertesi gün hapı aldım bu ay ilişkinin üstünden 22 gün gecti erken gebelik testi yaptım negatif çıktı doğrumudur yani korkuyorum da 22 gün sonra gebelik testleri sonuç verir mi sizce
hellokitty8 kuzeyinannesi06 awox diye bir test aldım o kesin sonuçmuş 35 liraydı prodector aldım oda 80 tl ydi