meltemergnyrk Arkadaşlar bi konuda düşüncelerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏼 2 aylık bebeğim sürekli memede kalmak istiyor serbest bırakamıyorum hemen ağlıyor ve sürekli uyuyor. Yani bebeğim ya uyuyor ya emiyor bunun dışında hiç bişey yapamıyorum
meltemergnyrk aysebb ya öyle mi iyi bari içim bi nebze rahatladı 😌 şöyle bebeği sessiz sakin bi köşede takılan o sırada işini güçünü halleden annelere çok özenmişimdir.
neni_ meltemergnyrk O daha sonraki aylarda oluyor. 3.aydan sonra falan. 2 ay bunun için erken. Ama ne kadar süre kendi başına duracağı bebekten bebeğe değişir tabi.
aysebb meltemergnyrk Daha bunun için çok küçü merak etmeyin o günlerde gelecek. Kızım 2 aylıkken ben o göğsümdeyken çok kahvaltı yaptım çok akşam yemeği yemeye çalıştım çok memeciydi uzun uzun emerdi. Hiç bir iş yapamazdım çok sıkılırdım emzirmekten vs ama yapacak birşey olmuyor ilk aylar durum bu. Geçiyor
meltemergnyrk Ah canım anneler yalnız değilmişim🥺 teşekkür ederim bu durumun geçici olduğunu düşünmek iyi hissettiriyor
hakinhakin Ben de kahvaltı ve yemekleri emzirirken yiyorum. Çünkü durmuyor 😬 durduğu sürelerde ya oyun halısına koyuyorum ya da ana kucagina. Bana biraz zaman kazandırıyor. Bazen oluyor ki tuvalete gidemiyorum 😬