gulmuay Desteksiz uyutmaya ilgili videolar yazılar okuyorum sürekli yapmaya çalışıyorum ama yok kademeli azaltmam mümkün değil mamasız uyumuyo, bu yüzden sürekli uyanıp emiyor geceler çok yorucu çözümü yok mu yav
majkoniyan gulmuay 6 aylığız bizde geceleri emmeye kalkıyoruz. Desteksiz uyku için çok çaba sarf ettim ama başaramadım o yüzden saldım bende.. illaki büyüyecek diyorum ☺️😍
sibeldogu gulmuay daha çok küçük 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesip odasını ayırdıktan sonra uykularınıza kavusabilirsiniz🙈
gulmuay traum86 ya artık saate bakmıyorum 20.30 da uyutmaya götürüyorum 23.00 da anca dalıyo. Sonra saat başı uyanma emme sabah oluyor bende sersem gibi uyanıyorum
majkoniyan gulmuay 3-5 kere uyanıyor emip uyuyor evet ama hep mi asla hayır. 1 saat önce uyandı az önce uyudu mesela 😵💫
gulmuay traum86 gündüz hamakta uyuyo çok sert sallıyorum anca dalıyo ağlayarak o da . Uyanış 7-8 arası
gulmuay ZeydsMom bide böyle uyutmak için en uygun aymış. Diş büyüme sıkıntısı yok diye. Sallamaktan bitap düştüm