busragunesm Doktorluk bir durum olduğunu sanmıyorum. Yani benim 16 aylık kızım var mesela anne, baba, mama, dede, kedi, pisi, cici, al gibi şeyler söylüyor. Aynı şekilde aynı ayda yiğenimde var onda 2-3 kelime anca var. Ama bu normal diye biliyorum ben yani evet kiminde daha az kiminde daha çok olabilir ama anormal bir durum yok yani ben öyle biliyorum. Biraz daha konuşun, daha çok dışarıya çıkarın parka götürün eğer genelde yapmıyorsanız. Biz genelde parktayızda ondan diyorum 😂