PrensessAnneesi Bebeğim 3 ay 20 günlük 2 gün önce sesim kısıldı öksürük başladı bende hemen sağlık ocağına gittim ve boğaz spreyi verdi kullandım ama pek bi fayda etmedi şuan çok kötüyüm emziriyorum bebeğime geçer diye korkuyorum hemen iyilesmek icin neler yapmalıyım onerilerinizi bekliyorum arkadaslar
Reckless PrensessAnneesi portakal mandalina, bol limonlu ıhlamur, hatta seviyorsanız direk limon 🍋 , pastil, tavuk suyuna çorba... Maalesef başka kullanılabilen birşey yok 🤦🏻♀️
ozdenarda PrensessAnneesi bende emzirdigim dönemlerde grip olmstm hiç birsey kullanamcgmi söylemişti doktor sadece parol içebilirsin demişti bebeğe sütten geçmez ama solunumdan direk geçer bu yüzden maskeyle emzirmeni öneririm doktorda böyle söylüyor zaten solunum temasını kesip maskeyle emzkrip kendine dikkat edersin çabucak geçer inşallah
PrensessAnneesi çok teşekkür ederim önerileriniz için allah razı olsun hemen yapicam insallah bian once toparlarim 🙏