Merhaba bebeğim 4ay 12gunluk meme reddi doğduğundan beri vardı 3. Ve 4. Ayda toplam 100gr almış doktorum artık yeter mama ver dedi ama biberon verir vermez memeyi tamamen bıraktı uykuda bile almıyor ben sagiyorum.mama yaklaşık 10 gündür hipp combiotic veriyorum ama hala gazlı ve kabız.birde saatli beslenmiyor 60 90 120 ne kadar isterse gibi.birde sma comfort denedim onu daha da az yiyor.besleyemiyorum artık üzülüyorum önerilere açığım.