oglusum1_ çevredeki herbokologlar sanırım obez olsun istiyor çocuk.😂😂 10-11 kilo persentilin bile yani ortalamanın bile üzerinde. Etrafınızdaki boş konuşanları boşverin. Çocuk da yiyormış zaten ki bence inanın kilosu da boyu da çok iyi. Canınızı sıkmayın